مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 14:202019-10-12ورزشي

بولتن ورزشی|آغاز لیگ برتر فوتبال بانوان با دو شکست برای اصفهان


هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان برگزار شد که دو نماینده اصفهان یعنی سپاهان و ذوب آهن در دیدار نخست خود نتیجه را به حریفان واگذار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در روز 31 شهریور ماه علاوه بر این که تور دوچرخه سواری اندونزی با نایب قهرمانی سپاهان به اتمام رسید، لیگ برتر دو و میدانی بانوان نیز نفرات و تیم های برتر خود را شناخت.

مهم ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان ✅ رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان از روز جمعه آغاز شد که در آن دو نماینده استان اصفهان یعنی سپاهان و ذوب آهن به مصاف هم رفتند که هر دو این فصل را با شکست آغاز کردند.

تیم فوتبال بانوان سپاهان در اصفهان با نتیجه 2 بر صفر از آذرخش کردستان شکست خورد و تیم فوتبال بانوان ذوب آهن نیز در ایلام مسابقه را 5 بر صفر به حریف خود پالایش گاز ایلام واگذار کرد.

✅ تیم فوتبال سپاهان روز گذشته در دیداری دوستانه به مصاف تیم دسته سومی رضوانی رفت که در پایان با نتیجه 9 بر صفر پیروز شد؛ در این بازی محمدرضا حسینی سه گل - علی قربانی 2 گل - ابولفضل عکاشه 2گل و محمد کریمی و ولادیمیر کومان هرکدام یک گل به ثمر رساندند.

✅در مرحله سوم و پایانی مسابقات لیگ برتر جاده کشور سال 98 تیم دوچرخه سواری سپاهان به مقام قهرمانی دست یافت که در این دوره از رقابت ها بهنام آرین، رکابزن تیم فولاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بولتن ورزشی|آغاز لیگ برتر فوتبال بانوان با دو شکست برای اصفهان

بولتن ورزشی|آغاز لیگ برتر فوتبال بانوان با دو شکست برای اصفهان